Sodobnost 7-8, 2024
Uvodnik
Alenka Urh: Esej ima vedno srečen konec
Sodobni slovenski esej
Miha Pintarič: Gledališče in etika
Aleš Debeljak: Hvalnica hibridnosti
Peter Kolšek: Toliko knjig! In toliko neprebranih
Irena Štusej: Princesa Reseculja
Nara Petrovič: Filozofija uživanja na srfu
Tone Peršak: Konec umetnosti?
Jiři Bezlaj: Zamolkli obrat sveta
Nara Petrovič: To ni nagrajeni esej
Tomaž Pavčnik: Delavci
Marko Pavliha: Biti ustvarj(al)en
Monika Jerič: Hvalnica preprostemu in ljubezensko pismo zapletenemu
Kristian Koželj: Igralčeva zaobljuba
Tina Vrščaj: Srečno pospravljeni
Jure Vuga: Kelih, ki ogroža krzno
Boris A. Novak: Slovenščina med Babilonom, Bledom in ledom
Miha Mazzini: Kako je angel birokracije vodil mojo mamo v podzemni svet
Igor Saksida: Na otoku književnega upora
Jure Jakob: Šipek
Uroš Zupan: Poezija in ambicija
Dušan Šarotar: Učinek megle
Andrej Blatnik: Včerajšnji svet
Teja Močnik: Ljubiti Benetke, ljubiti se, ljubiti do samega konca
Mojca Pišek: Konec zgodovine, komajda začetek