Pokličite nas +386 (0) 14 372 101
Do brezplačne poštnine ti manjka še 20.00! Nadaljuj nakup

Odprta knjiga: GG4U – navodila

Sodobnost / Odprta knjiga: GG4U – navodila

NAVODILA ZA SODELOVANJE V PROJEKTU ODPRTA KNJIGA: GG4U 

Kdaj projekt poteka?

Od oktobra 2021 do maja 2022.

Komu je namenjen?

GG4U je namenjen predvsem starejšim učencem (7., 8., in 9. razred). Trudili se bomo, da bo projekt zabaven, da bo potekal kot igra, da bo povezoval tako spletne medije kot knjige, da bo osrednjo vlogo projekta imela tudi šolska knjižnica, kjer se boste družili in o prebranem izmenjali mnenja, da bo omogočal poglobljeno branje, da bo najboljše bralce na koncu čakala nagrada.

Kaj potrebujete za izvedbo?

  • Komplet 6 knjižnih naslovov (ki jih razkrijemo le tisti mentorici oz. mentorju branja, ki svečano priseže, da ga svojim tekmovalcem ne bo razkril/-a),
  • računalnik z internetno povezavo ali pametni telefon (iPhone ali Android),
  • hitre prste.

Kako projekt poteka?

Projekt je zasnovan v obliki bralnega tekmovanja z ludičnimi elementi na portalu Classcraft. Učenci si izberejo svojega avatarja in tekmujejo v trojkah. Vsaka ekipa si izbere svoj vzdevek in se po navodilih, ki jih pošljemo udeležencem, prijavi na portal. Udeleženci z reševanjem različno zasnovanih nalog, ki spodbujajo ustvarjalnost in premislek o prebranih knjigah, opravijo knjižno potovanje, ob katerem se tudi zabavajo.

Cilj tekmovanja je, da vsi udeleženci ekipe pravilno rešijo knjižne uganke, postopno razkrijejo naslove knjig, ki jih prebiramo v projektu in dejavno dokažejo, da so jih prebrale. To storijo tako, da uspešno rešijo vse naloge, pripravljene v izzivih (quests). Ob tem zbirajo točke, največ točk lahko ekipa dobi za zahtevnejše in bolj ustvarjalne naloge. Točkuje se tudi zaželeno in nezaželeno vedenje. Zmaga ekipa, ki bo ob upoštevanju pravil igre najhitreje, najbolj ustvarjalno in najuspešneje dosegla vse cilje in najvišje število točk in (v seštevku) vsaj 60. stopnjo.

Kaj od tekmovalcev pričakujemo?

  • Odprte glave,
  • domiselnost in ustvarjalnost,
  • poznavanje uporabe računalnika, e-pošte, portalov (Youtube) in tehnologije (računalnik, mobitel, kamera),
  • pripravljenost, da uživate v branju in reševanju knjižnih ugank ter si ob tem še prislužite nagrado.

Kakšne so nagrade?

Zmagovalna ekipa prejme enodnevni izlet v vetrovnik v Logatcu (https://www.aerodium.si/) ali v letni adrenalinski park na Krvavcu (https://www.rtckrvavec.si/). Ekipa si izlet izbere v dogovoru z mentorico ali mentorjem branja. Mentor/-ica soglaša, da bo v primeru zmage spremljal/-a svojo ekipo na nagradni izlet.

Točkovanje

Pri navodilih na portalu Classcraft so navedene sposobnosti posameznih likov in točke, ki jih ti lahko prejmejo, točke za zaželeno in/ali nezaželeno vedenje, prav tako je ob vsaki nalogi zapisano število točk, ki jih lahko dosežete. Najpomembneje je, da čim hitreje pravilno rešite uganko z naslovom knjige, ki jo iščemo, saj vam bo to omogočilo več časa za reševanje nalog, povezanih s knjigami. Naslov knjige do navedenega datuma oddate med naloge (tasks), če naslov knjige pošljete prej, dobite še dodatne točke. Z največ točkami so ovrednotene zahtevnejše, ustvarjalne naloge. Pri teh nalogah (zadnji dve pri vsaki knjigi) bomo ročno vnesli še dodatne točke za izvirnost in ustvarjalnost.

Vsak udeleženec zmagovalne ekipe mora doseči vsaj 20. stopnjo, ekipa pa skupaj vsaj 60. stopnjo.

Več o igrici Classcraft:

Datum, po katerem se lahko prijavite v Classcraft: 15. september 2021. Datumi, do katerih morate najkasneje sporočiti naslove knjig, in obenem tudi datumi, do katerih se ukvarjate s posamezno knjigo, so naslednji:

  1. knjiga – 5. november 2021
  2. knjiga – 6. december 2021
  3. knjiga – 14. januar 2022
  4. knjiga – 14. februar 2022
  5. knjiga – 21. marec 2021
  6. knjiga – 4. maj 2022.

To so tudi datumi, ko bomo odklenili izziv, povezan z naslednjo knjigo. Izziv, povezan s prvo knjigo, bo odklenjen ob začetku projekta, to je 4. 10. 2021.

Strokovno žirijo sestavljajo uredniki KUD Sodobnost International in založbe Malinc.

  • Predstavitveni video portala Classcraft,
  • Predstavitveni video za mentorice in mentorje,
  • Postopek prijave v GG4U za udeležence, tekmovalce: video / pisna navodila.

Za več informacij se obrnite na bralniprojektgg4u@gmail.com.

Publikacijo je sofinancirala Javna agencija za knjigo Republike Slovenije.

O projektu

Navodila za sodelovanje